Een volleybalvereniging zoals SERVIA kan alleen bestaan door het werk wat onze vrijwilligers doen! Hieronder stellen alle vrijwilligers zich voor, en leggen ze uit wat voor taken ze doen, om inzichtelijk te maken wie je waarvoor kan bereiken én om ze zichtbaar te maken voor de vereniging!
Bestuur
Maakt beslissingen over van alles en nog wat er in de vereniging gebeurt. Met als doel om een gezellige, gezonde en sportieve vereniging te zijn. Leden: Frank (Voorzitter), Hannah (Secretaris), Pim (TC), Zanna (Wedstrijdsecretaris) en Quinten (Wedstrijdsecretaris)
Technische Commissie (TC)
Houdt zich bezig met de indelingen van de teams, trainers aanstellen en ondersteunen en een technische lijn opzetten binnen de vereniging. Leden: Pim (Voorzitter), Marcel, Martin en Fabian
Ledenadministratie
Schrijft mensen in bij onze vereniging en bij de NeVoBo, en zorgt ervoor dat alle pasfoto’s up-to-date blijven. Leden: Sandra
Wedstrijdsecretariaat
Communiceert met de NeVoBo over het indelen van wedstrijden, maakt een schema voor alle wedstrijden en communiceert met Helsdingen over de zaalhuur. Leden: Zanna en Quinten
Sponsorcommissie (SpoCo)
Houdt zich bezig met het vinden van nieuwe sponsoren voor onze vereniging, en daarnaast om het contact tussen sponsoren en de vereniging te verbeteren. Leden: Quinten, Frank en Martijn.
Toernooicommissie (ToCo)
Organiseert het oliebollentoernooi!
Feestcommissie (FeCo)
Verzorgt en regelt de legendarische Servia feesten. Leden: Stef en Casper
PR commissie
Houdt zicht bezig met alle fysieke en digitale uitingen van onze vereniging. Denk hierbij aan de website, social media, Tribuneblaadje en meer. Leden: Stef, Casper en Pim
Scheidsrechterscommissie
Ondersteunt de huidige scheidsrechters en houdt zich bezig met het opleiden van nieuwe scheidsrechters. Leden: Robert en Quinten
Mini activiteiten commissie (MAC)
Organiseert activiteiten voor onze jongste leden, de mini’s. Leden: Bert en Wim.
Jeugd activiteiten commissie (JAC)
Organiseert activiteiten voor de jeugd leden.
Officials
Elke wedstrijd heeft natuurlijk een teller en scheidsrechter nodig. En wij zijn iedereen stuk voor stuk dankbaar voor het in goede leiden van alle wedstrijden!